Linn Karlsson

Här kan du följa min resa i Australien. Den 6 september åkte jag över till andra sidan jorden för att jobba. Mina första ca 4 månader jobbade jag på Larneuk Stud i Euroa, Victoria. Sedan Januari har jobbar jag på Bucklee farm med ettåriga racehästar som förbereds inför att de ska säljas. Gården ligger i Glenrowan, Victoria. Jag har bytt smådjur mot hästar, möten med rådjur och älgar på vägen till kängurus, här säger folket saker och ting rakt ut, vi lindar inte in någonting!

Jobba sig igenom början av 2017

Publicerad 2017-01-12 10:48:01 i Allmänt,

Skriv inläggstext 

Jag och Abbie på väg till Melbourne på nyårsafton.
Lillian, jag och Abbie. Trion som hade ett grymt nyår!
Bucklee farm, där jag nu jobbar
Det är väldigt torrt nu när det är så varmt
Ser ni den lilla vita bilen där, det är raketen jag körde runt i sålänge den höll
Stora stallet
Tramp, vår lilla hingst.
Button! Vårt miniatyrföl. Hon är bra på att rymma!
Mitt fin finger. Jag lovar att der ser verkligen värre ut än vad det är 😂
Vi svalkar ett för som har för hög temp pga en medicin
Bailye longerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela